Nieuwe huisstijl voor Heilig Group

Met gepaste trots lanceren we hierbij een verfrissende uitstraling van ons bedrijf. Deze aanpassing is onderdeel van de verdere ontwikkeling van de onderneming en realiseert een verbeterde aansluiting bij de ontwikkelingen van onze bedrijvengroep.

Onze mogelijkheden die wij de markt bieden zijn de afgelopen jaren toegenomen, ook door de verdere uitbreidingen van onze zusterbedrijven in de groep. Met name de laatste tien jaar hebben er veel veranderingen in de Heilig Group plaats gevonden. Een zestal bedrijven en diverse buitenlandse verkoopkantoren zijn toegevoegd aan de bedrijvengroep, waarmee de mogelijkheden en diversiteit van oplossingen die wij de industrie kunnen bieden zijn toegenomen.

We vonden dat het hiermee ook tijd was voor een aangepaste uitstraling van de ondernemingen binnen de Heilig Group. Een uitstraling die geen afbreuk doet aan hetgeen wat is opgebouwd in de afgelopen jaren, maar tegelijk past bij de wijze waarop we ons ontwikkelen. En hierbij introduceren we graag aan jullie de aangepaste huisstijl, inclusief een aanpassing van zowel het Heilig Group logo als een kleine aanpassing in ieders bedrijf logo. Ieder bedrijfslogo zal voortaan gekenmerkt zijn met de aanwezigheid van Heilig Group. Hiermee zal de markt de verbreding van mogelijkheden herkennen. Een slogan ofwel tagline die bij het huidige logo staat, zal in andere communicatiemiddelen blijven terug komen.

Het vernieuwde Heilig Group logo zal een combinatie van kenmerken verbinden. De kracht van samenwerking onderling, met collega’s, klanten en leveranciers, evenals de letter H van Heilig Group in een moderne industriële uitstraling, worden met elkaar verbonden in dit nieuwe logo.

Met respect voor onze oprichter van de bedrijvengroep, Nico Heilig, zullen de bedrijfskleuren blauw en geel voor alle bedrijven kenmerkend zijn in onze communicatie. Hiermee vervalt de kleurenbalk die de afgelopen jaren prima dienst heeft gedaan in een kenmerkende communicatie. Daarbij zal er, als teken van nog meer synergie en samenhang tussen de bedrijven, voortaan werkkleding gedragen worden met daarop het Heilig Group logo. Alle andere communicatie zal voorzien zijn van een nieuw ontwerp en aangepast bedrijfslogo, welke rust, kracht en een moderne uitstraling zal weergeven. Hiermee zal de buitenwereld een eenduidige uitstraling ervaren, en herkenning van bedrijf evenals de bedrijvengroep zien.

We zijn overtuigd dat deze vernieuwing beter past bij wie wij zijn geworden, en hiermee ook weer bij kunnen dragen aan een nieuw hoofdstuk voor een succesvolle groei en indruk van onze werkzaamheden in de markt.